2015. július 24., péntek

#Kritika - One summer in my life




Design  :

Nekem a fejléc nem nyerte el a tetszésem... és a rajta lévő betűtípus sem. Egy összecsapott  munkának látszik, de mivel a nyárra utal ezért.. megfelelő, de én kicserélném. Jó hogy vannak menüpontjaid, de én törölném a blogarchívumot, mivel van fejezet menüpont is. A hátteret is kicserélném, nem illik oda. A betűtípus jó, és tetszik hogy a cím eltűnik,

10/8

Történet:

Ahogy elolvastam a "Prológust" érdekesnek találtam, bár egy kicsit már idegesített az hogy folyton "mi van  ha" vagy a "vajon".
Az 1.fejezet eleje egy kicsit sablonos, de a vége már tetszett. (Mintha magamat látnám).
Naogyn megfogott a történeteted. Tertszik Janett stílusa, és hogy lazára veszi a dolgokát.  Aztán jönnek a  bonyodalmak. Jön  Trevis. Az a fejezet nagyon tetszett.  Vannak benne sablonos dolgok, de nem nagyon kivehetőek, mivel így alakítod a történetet hogy egy kicsit se legyen sablonos sztori, és ezért tetszik nagyon. Vannak rendszeres olvasóid,  úgy hogy ajánlom hogy folytasd!

10/9


~ Dodó xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése