2015. július 23., csütörtök

#Kritika - Egy senki naplója

Ugyan szerkeszteni nem tudok, de Poór Krisztián kérésére itt az elkészült kritika! :)


Tartalom:
A címet látván rögtön arra gondoltam - na még egy gimis blog, ahol a főszereplő magát sajnáltatja. De nem.
A tartalom már megfogott, a szép szavak, a kifejezések, és ahogy olvasom, átérzem, hogy ezt nem érzéstelenül írták.
Ilyen bloggal még nem találkoztam. Nem úgy értem, hogy ilyen igényessel, hanem tartalmilag. Igaz, az előbb említett dologból sincs hiány a helyesírást is nézve. A kifejezések szépek, ugye a helyesírás nagyon jó, de a tartalom akkor is ledöbbentett. Elolvastam pár verset is, és azok sem semmik. Én igazából erre nem nagyon tudok mit mondani. Csak annyit, hogy ne hagyd abba egyhamar ezt a blogot.
10/10

Design:
Itt már többet kellett gondolkodnom. A fejléc egyszerű, de gondolom egy ilyen fajta bloghoz nem is kell nagyon csicsa. Azért engem még sem nyert meg első ránézésre - ugyancsak nem is mondtam, hogy tudok jobbat csinálni. Mert szerintem nem. Sőt, biztos.
A fejlécen tetszik, a szép, írott betűtípus, kivéve a SENKI-nél, mert ugyebár ott ha jól nézem georgia, ugye?
Mindenesetre azt ajánlom, hogy a bejegyzések címét változtasd meg, szerintem úgy jobban nézne ki.
10/8



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése