2015. július 28., kedd

#Kritika - Boldogan, amíg... - Another Love - Flame - Lázadásom évei

Ne haragudjatok, hogy ilyen későn hoztam a kritikákat, de megvannak :)


Design:
Szerintem jó. Úgy az egész egyszerű, de a fejléc feldobja. Amin mindenképp változtass, az a link színe. Őszintén, véleményem szerint nem illik oda a narancssárga. Az idézet címet viselő kép, és alatta az a több mondat. Az nem idézet :D Max. tartalom, kedvcsináló stb... 
De azért mégis, talán még a hátterén is változtatnod kéne, túl világos.
10/8

Történet/Tartalom:
A képeket jól illusztrálod szerintem. Az első fejezetet én azzal a címszóval illetném, hogy Rejtély, ugyanis a főszereplőről, olyan sok rejtély marad. Annyira, hogy nekiálltam olvasni az egész történetet az elejétől a végéig :D A történet, olyan... Elmerítő, jól érzed magad, miközben olvasod. Leragadsz, egy szóval.
10/10

Design:
A zenelejátszó nem illik oda. Mármint, ne ma blogba, hanem a stílusa. Én inkább valami feketét választottam volna. Alapból tetszik minden, de talán mégsem illik oda a betűstílus, nem tusom, nekem inkább valami klasszikusabb jobban tetszene rajta. Mást sem nagyon tudok mondani, nekem tetszik, ezeken kívül minden.
10/9

Történet/Tartalom:
(A 2. fejezetet rakd be a fejezetek menübe :)
Érdekes történet. Kicsit túl fantasys az stílusomhoz, de ez én vagyok, alapból jó. Néha becsúszik egy-egy szóismétlés, ezen kívül tehetségesnek mondanám. A szép kifejezéseket nem sűrűn használod, és ez jó. Azt jelzi, hogy néha nem álltál meg, és gondolkodtál - ide valami szép kéne. :D
10/10


Design:
Nem sértegetni akarlak, de látszik, hogy nem értesz a designhez. Egy képet beraktál fejlécnek, aminek a mérete se jó. Rendelj egyet! :)
A betűtípust állítsd kicsit olvashatóbbra, mindenesetre ne vastagra.
10/7

Történet/Tartalom:
Nekem nagyon tetszett! Megfogott, érdekes volt. A designtől eltérően ez... Nagyon jó! (bocsi :'D) Érdekes, úgymond érdemes olvasni. Amit kivennék belőle az a fejezetek végén lévő mondatok, mármint ,hogy rejtélyként fejezed be :D De, anélkül nem történet, a történet, nem igaz? :D Kicsit írd hosszabbra a részeket hiába nehéz, húzd el, amennyire csak tudod. Hidd el, átéltem már :D
10/10


Design:
Nekem tetszik, hatásos. Bár az, hogy a fejléc elhalványodik, kicsit furcsállom. És szerintem azért az archívumot is változtasd meg, vagy vedd ki. Igazából erre nem tudok nagyon mit mondani, jól néz ki, szépen párosítottad a színeket :) (vagy aki készítette)
10/9

Történet/Tartalom:
Szépen írsz. A fejezetek lehetnének hosszabbak, bár ahogy haladok az 1. fejezettől, egyre hosszabbodnak a bejegyzések.
Nagyon erőm most nincsen hosszú kritikát írni, de elmondanám akkor mi tetszik különösen benne, és min kéne változtatnod.
Túl részletesen írod le amit nem kellene, és amit pedig igen, azt röviden. Szépen kifejezed az érzéseket, látszik törődsz a bloggal,
10/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése