2015. július 28., kedd

Cool Text

Sziasztok!
[]LINK[]
Most egy, hát, ilyen segítség féle bejegyzést hoztam nektek.

A linkre kattintva, bedob egy cooltext oldalt. Itt ilyen szövegeket lehet készíteni. Itt van pár:




                                                








A szöveget mi magunk írhatjuk be. Az oldal plusz lehetőségeket is kínál, például, egy szöveg hozzáadása:
A bekarikázott ( :D) ikonra rákattintva kiválaszthatunk még egy stílusú szöveget, amihez másik szöveget írhatunk. Az lehet mozgatni, hogy egymás alatt, mellett, vagy bárhogy legyen. Nem muszáj rákattintani a "Create Logo" Lehetőségre, ugyanis elég a képre, egy jobb klikket nyomni és elmenteni. Kivéve, ha azt a lehetőséget használod, amit mutattam, mert úgy nem menti el. A feliratot png formátumba őrzi meg. Ezeket fejlécekre is szokták rakni, én is úgy készítettem a mostanira a feliratot.



Vannak feliratok, melyek gombok. Sok ilyenre nem működik a kisbetű, és akkor a fenti képen látható hiba történik, ha nem nagybetűvel írjuk. Ha ilyen egy kép, azt az alapszövegen is láthatjuk, mert mintha az ember lenyomta volna a Caps Lockot.



De ha jól csináljuk, így fog kinézni.

Remélem segíthettem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése