2015. július 24., péntek

#Kritika - Marvel fanfictions, Addicted to love, One simmer my life - Liliana S.

Sziasztok!
Elég sok kritikát kértek tőlünk a napokban, és mi gőzerővel készítjük őket :)


Design:
Rossz szokásom, éjszaka mindig ülök a gép előtt, netezek. Tegnap (na jó, ma, hajnalban....:D) még nem ez volt a design, és Dodó sem erről írt, így két külön véleményt is kapsz :)
Megmondom a menüponton változtatnék, kicsit a színekkel játszanék, mert ugyan a lila és a kék illik egymáshoz, de nem itt. Meg a szöveg is zöldé változik, ami szintén nem mutat olyan jól. De ha akarod átalakítom neked, csak küld át a kódot gmailben :) Megmondom nekem a cím háttere sem tetszik annyira.
10/8,5

Szöveg/Tartalom:
Nem is tudom mit mondhatnék... A fejezeteket jól kezdet, kifejezed a szerepelők érzésit, szavakban, ami sokaknak nem megy. Tetszenek az egyedi nevek, a helyesírás is jó. Miért csak ilyen tökéletes blogok kérnek kritikákat? :) A gifeket, képeket jókor illeszted be, és jól is ábrázolják a zserpelő cselekedeteit, történéseket.
10/10



 d

Design:
Hmm... Nem is tudom. Szerintem válassz az egyedi kurzor és a csillámok között. Bár néha túl sok, ha az egyiket nem is veszed ki, akkor is jó, csak ajánlom. A fejléc szép, de a háttér és a belső háttér legyenek más színek, ne ilyen hasonlóak. A chat legyen nagyobb, ne pedig ilyen kicsi. A szöveg jól olvasható, mégis, megint ezek a színek nagyon egybeolvadnak, túlságosan egységesek.
10/8

Tartalom/Szöveg:
Tetszik a fejezetek címei, mindig, valami angol idézet. Néha, egy, egy mondatot kicsit értelmetlennek találok, de ha jobban elolvasok párat, átismétlem, máris rájövök a lényegére.
A szövegek tartalmasak, kifejezőek. Sok idő óta folytatod a blogot, ami nekem az ellentétem (de próbálok mindig figyelni azért rá) én pár fejezet után abbahagyom. (na, jó van egy befejezett blogom, de most nem rólam van szó!) A fejezetek, néha a megszokottnál hosszabbak, és nem hagysz ki sok időt ezek között, így...
10/10





Design:
Nagyon tetszik! Kifejező, jól vannak elosztva a színek, csak a fejlécen a jobboldali lányt nem értem... A cím talán lehetne más betűtípussal, más helyen, de így is jó, csak ajánlat! Na, meg a fejezet címek is lehetnének kicsit olvashatóbbak.... Ezektől függetlenül, nekem nagyon tetszik a design, főleg a fejléc stílusa!
10/9

Tartalom/Szöveg:
A képeket, talán nem a fejezetek alján kellene elhelyezni, hanem a fejezet közben. Sosem szerettem a Marvelt, max a videójátékot, a stílusa, a szereplők, de ez... Nem tudom, nagyon hasonlít az eredetihez, mégis más. Természetesen, lehet azért, mert könyvben szerintem minden sokkal jobb, mint filmben, de nekem, akkor is más stílust ad át.
10/10 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm, hogy leírtad a véleményedet! A bejegyzések címén gondolkozom, hogy megváltoztassam-e, de mivel más munkája, ráadásul, mint a blogban is említettem, devianartos, nem szeretném tönkretenni.
    Köszönöm szépen mégegyszer!
    DL

    VálaszTörlés