2015. június 29., hétfő

Egy jó bloghoz...

Történet:

A jó történet eredeti. 1000 meg 1000 sablonosan írodott blog van, de hány eredeti? Ne legyen az, hogy happy end, a lúzer csaj összejön a menő sráccal. Ha mégis ezt a módot, képviseletet használod/választod, akkor jól írd meg.
Helyesírás. Nem kérjük azt, hogy kűhibátlan legyen, de nézesd át valakivel. Ebbe beletartozik a szóismétlés is, na meg a szép szavak. Mármint; a szép kifejezések színt adnak egy szürke történethez.
Ha néha túl keveset írsz mikor sokat kéne, sokat mikor nem annyira. Vannak olyan blogok ahol kb. ennyiből áll egy bekezdés. Felkeltem. Lesétáltam a lépcsőn. Megmostam egy almát majd megettem. Felvettem a cipőm, megcsináltam a hajam, felöltöztem, és kiléptem az ajtón. Na, most vegyük ki azt,  ami nem kell, és írjünk hozzá pluszt: Az ébresztőm csörgésére keltem. Nyűglődtem még vagy 3 percet, de feladtam. Úgy is mennem suliba. Fáradtan megtöröltem a csipás szemem, majd egy ásítás közepette nyújtózkodtam. És ez még mindig csak, az, hogy felkelt.

Design:

Sok bloggal találkoztam már, ahol PiZappal, vagy Paintel megrajzolt fejléc van, a színek nem illenek egymáshoz, és rossz. Csak, úgy egészbe véve rossz. Először is: Ha nem értesz a designeléshez, Ne indíts design blogot, ha pedig történeteset készítesz nyugodtan rendelj. Ha jól kölüríród, hogy milyet szeretnél álmaid designét kapod meg. Hogy hogyan ksézítenek Ők ilyet? PhotoShopot és textúrákat vesznek ak ezükbe! Szóval hagy a munkát a "profikra". :)

Nevek/Szereplők:

Találsz egy blogot. A történet jó, a fülszöveg megfogott és a design is szép. Rámész a szereplők menüpontra. Semmi nincs ott. Vagy ha van is, trehány, történethez nem illő képek. Tegyük fel egy fantasy blogot olvasol, ahol az emberek szenvednek. A képen, amin meg illusztálja az író mosolyognak. Ilyet NE! Mindig kidolgozottságot várnak az emberek, egy amúgy is igényes blogtól.

Írói név:

Nahát, igen. Egy tökéletes blog. Ki is az írója? Csillámpóni. Nem is egy ilyen író van, aki csak hülyeségből, mert menőnek gondolja, vagy pusztán mert nincs jobb ötlete. Angolosírsd meg a neved, rakj hozzá egy betűt és egy pontot, vagy keress egy francia nevet, angolt. De a te neved soha nem használd!

Fülszöveg:

Mi is a fülszöveg? Egy kis szöveg, ami a történethez kedvet csinál. Mondhatni tartalom. De hogyan, minek kell ennek lennie? A főszerepő nevét mindeképp tartalmazina kell. A történet hangulatát le kell írnia. Az olvasó lásson egy képet a történetről.

De ha mind ezeknek megfelel a blog, AKKOR SEM lesz tökéletes. Nincs olyan, hogy tökéletes blog :)

Ölel titeket: Liliana S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése